To šolsko leto so se učenci 7., 8. in 9. razreda spet podali na pot mladih parlamentarcev. Letošnja tema je bila MOJA POKLICNA PRIHODNOST. Učenci so se svoji poklicni prihodnosti veliko pogovarjali pri urah šolskega parlamenta. Tema je gotovo zelo zanimiva predvsem za starejše učence, saj so sami ugotovili, da se o svoji poklicni prihodnosti velikokrat pogovarjajo tudi v prostem času.
17. februarja so tako Amadeja, Taris in Maksimiljan udeležili medobčinskega otroškega parlamenta na Občini Ljutomer. Skupaj z ostalimi sosednjimi šolami so poslušali predstavitve drugih šol, in nenazadnje so tudi sami predstavili poročilo dela in poglede na poklicno prihodnost.
Izpostavili so, da so iskali pozitivne lastnosti in močna področja pri sebi in svojih sošolcih, saj se je le-teh potrebno zavedati. Spoznavali in spoznali so vrednote, katere se v času in prostoru izgubile. Ugotavljajo, da je potrebno imeti kvalitetne informacije o poklicih in izobraževanjih. Zavedajo se, da je vsak poklic pomemben, hkrati pa ugotavljajo, da so njihove možnosti pri izbiri poklica omejene. Kljub vsemu vedo, da nekaj izbire obstaja, le poti do zastavljenega cilja so drugačne.
Taris je zelo suvereno sodelovala v debatah in ves čas postavljala konstruktivne in smiselna vprašanja drugim parlamentarcem. Tudi gostom je postavila vprašanje.
Tako je Taris bila izbrana, da zapiše članek o njeni poklicni prihodnosti za Časoris. Njen članek je objavljen na spodnjem linku.
Vsi prisotni so bili pozitivno presenečeni, da učenci kljub vihravi mladosti tako kritično in objektivno razmišljajo o svoji poklicni prihodnosti. Prav je, da učenci opozarjajo na omejene možnosti izbire. Veseli smo, da odgovorno in premišljeno izbirajo bodoči poklic ter predano sledijo začrtanim ciljem.