INTERVJU Z ZMAGOVALCI PROJEKTA TRAJNOSTNA MOBILNOST V VRTCIH IN OSNOVNIH ŠOLAH

V mesecu maju so zaposleni na OŠ Cvetka Golarja v Ljutomeru beležili prihod učencev v šolo. Namen in glavni cilj beleženja je bil, da bi učenci in zaposleni v šolo prihajali na kar se da trajnosten način – bodisi peš, s kolesom, kombijem ipd. V ta namen so učenci in zaposleni zbirali kartice s kokoško Rozi. Ob prihodu v šolo je varnostnica vsakemu učencu, ki je v šolo prišel na trajnosten način, dala kartico s kokoško Rozi. Učenci te kartice že poznajo, saj so jih zbirali tudi v oktobru 2019. Posebno zanimivo je bilo to, da so oddelki med seboj tekmovali, kdo bo zbral največ kartic. Pomagali so jim tudi zaposleni, ki so prejeli kartico, če so v enem dnevu naredili skupno vsaj 10.000 korakov ali 5 km. Po enotedenskem beleženju smo dobili zmagovalni oddelek. Oddelek, ki je zbral največ kartic na enega učenca, je oddelek PPVI 345, z razredničarko Marijo Kašić.  

Z zmagovalci so učenci 8. in 9. razreda izvedli intervju. Vprašanja za intervju je pripravila vodja projekta učiteljica Ana Žnidarič.

Slika, ki vsebuje besede besedilo, tla, družina

Opis je samodejno ustvarjen

Taris: »Najprej iskrene čestitke za zmago, predvsem pa za trajnostne prihode v šolo. Zanima me, ali ste zmago pričakovali in kako zelo ste se je razveselili?«

Rene: »Predvideval sem, da bi lahko zmagali. Bilo je zelo dobro. Bil sem vesel«

Niko: »Zelo je bilo zanimivo. Težko je dobiti toliko kartic, zato smo se zelo razveselili, ko smo zmagali.«

Jana: »Jaz sem tudi pričakovala. Bila sem vesela.«

Tita:«Zelo sem bila vesela, cel teden sem hodila peš«

Valentina: »Vesela sem bila, da smo zmagali. V šolo sem hodila peš ali pa me je mama pripeljala z avtom.«

Rene: »Na kakšen način pa ste prihajali v šolo?«

Rene: »Peš.«

Niko: »S kombijem.«

Jana: »Z avtom.«

Tita: »Peš.«

Valentina: »Peš ali pa me je mama pripeljala z avtom.«

Taris: »Kako drugače prihajate v šolo, ko ni beleženja prihodov?«

Rene: »Z avtom.«

Niko: »S kombijem.«

Jana: »Z avtom.«

Tita: »Peš.«

Valentina: »Mama me pripelje z avtom.«

Taris: »Torej ste spremenili svoje potovalne navade?«

Rene: »Ja.«

Niko: »Ne, ker sem od daleč.«

Jana: »Ne.«

Tita: »Ne, vedno hodim peš.«

Valentina: »Ja.«

Rene: »Kaj pa zdaj, ko več ni beleženja prihodov, kako zdaj prihajate v šolo?«

Rene: »Z avtom.«

Niko: »S kombijem.«

Jana: »Z avtom.«

Tita: »Peš.«

Valentina: »Mama me pripelje z avtom.«

Taris: »Ali so vam pri zbiranju kartic pomagali tudi učitelji?«

Rene: »Ja.«

Niko: »Ja, veliko.«

Jana: »Ja.«

Tita: »Ja.«

Valentina: »Ja.«

Taris: »Kdo vas je pri zbiranju najbolj spodbujal?«

Valentina: »Učiteljica Natalija.«

Rene: »Med učenci pa je bil glavni Niko.«

Rene: »Se vam zdi trajnostna mobilnost pomembna?«

Rene: »Ja.«

Niko: »Ja.«

Jana: »Ja.«

Tita: »Ja.«

Valentina: »Ja.«

Rene: »Ali se o tem učite tudi pri pouku?«

Rene: »Ja.«

Niko: »Ja.«

Jana: »Ja.«

Tita: »Ja.«

Valentina: »Ja.«

Taris: »Kakšne pa so vaše potovalne navade doma? Kako največkrat hodite v trgovino, k sorodnikom …

Rene: »Glede nato, da imava Mercator blizu, greva po kaj takega peš. Če pa greva v drugo trgovino, pa greva z avtom. Na sladoled greva peš.«

Niko: »Z avtom.«

Jana: »Z avtom.«

Tita: »Peš.«

Valentina: »Peš hodim. Na sprehode hodim s psičko.«

Rene: »Bi še sami kaj povedali?«

Rene: »Drugo leto bi spet tekmovali.«

Niko: »Ja, še bi zbirali kartice.«

Tita: »Ja, spet bi tekmovali.«

Valentina: »Ja, še večkrat bi tako tekmovali.«

Taris: »Še enkrat vam čestitam za zmago in se vam zahvaljujem za odgovore.